wybrane kategorie
ZADZWOŃ DO NAS 17 856 71 18
Strona główna1 » Reklamacje i zwroty towatu

Reklamacje i zwroty towatu

Klientom Bartero przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 10 dni od dnia wydania Towaru lub Produktu. Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do serwisu na adres:
 

Barter" Firma Handlowo-Usługowa Lisowicz Dorota

ul. Lewakowskiego 8, 35-119 Rzeszów

Dołącz  ksero faktury, kartę gwarancyjną (jeśli była podczas zakupu) i na osobnej kartce opis usterek  oraz oczekiwań. Dostarczenie towaru do serwisu odbywa się na Twój koszt.
 

Przed wysłaniem do nas Towru należy pamiętać, że:

  •  - Zwracany towar powinien posiadać oryginalne i niezniszczone opakowanie producenta, powinien być kompletny,  nie może nosić śladów użytkowania.
  •  - Do zwracanego towaru powinien być dołączony dowód jego zakupu oraz wszelkie inne przedmioty / dokumenty otrzymane przez Klienta w związku z zakupem
  •  

W momencie dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt.


We wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod numerem +48 515 158 541 lub pod adres sklep@bartero.pl. 


Przejdź do strony głównej